27 noviembre 2006

 

Dilluns,27 de nobembre del 2006
BLOG 8 JÚLIA

La setmana passada, a tutoria, vam parlar de com valorem les noies i els nois; també els vam valorar d’aspecte físic, vam veure sobre tot la manera de
barallar-se els nens i les nenes i la veritat es que en aquest aspecte es millor ser nen. Aquesta setmana s’han estrenat dos programes a TV3; un que es va estrenar fa 7 dies que es diu
(NO EM RATLLIS), i l’altre que es va estrenar ahir que es diu (ELS PIRINEUS DES DE L’AIRE).
Sobre el programa de Polònia crec que el Mas es va molestar una mica, jo crec que és una mica "cregut" però Polònia es va passar una mica massa.
JÚLIA V.G

Comments:
M’ha agradat molt, però crec que sembla una mica publicitat. Això de dir tots els programes estrenats a TV3 queda una mica com ... (publicitat).
Crec que està bé però hi he trobat aquesta errada.


Laia
 
Blog 8

Jo no vaig poder sentir com valoraven els nois i les noies,
però sí que és millor ser nen per barallar-se, perquè un nen es baralla per una pilota (cosa que no hauria de passar) i les nenes per temes més complexes.
Els dos programes de tv3 estan molt bé. I sobre Polònia, no crec que es passin tant, és un programa que se’n riuen dels polítics.


Oriol
 
El programa de “No em ratllis” és divertit perquè els nens diuen bastants coses que fan riure.
L’ altre programa “Els Pirineus des de l’ aire”no l’ he vist, però segur que és interessant.
Amb el Mas crec que sí, que es van passar una mica.
Adéu !!!

Òscar
 
Trobo que el blog està molt ben pensat però es una mica publicitari. A mi, “Els Pirineus des de l’aire no m’agrada, però el “No em ratllis” m’agrada molt, el veig sempre i el trobo molt divertit.
Adriana
 
Jo crec que aquest blog está bé, sobretot aquest tema de valorar nens i nenes .
Ja es veu quan jugem un partit de qualsevol esport, que els nens ,gairebé sempre, trien altres nens (com a equip) i les nenes , gairebé sempre, trien les nenes (com a equip).
Això sí, a l’hora de barallar-se, les nenes també tenen una mica de “mala llet” (no dic que els nens no en tinguin).
Aquets dos programes nous estan molt bé, ah, per cert,
al Polònia “SEMPRE” !!! es passen.


Roger fusté
 
Publicar un comentario



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?