30 noviembre 2006

 


Blog 8

La notícia ha entrat a les orelles causant una gran alarma.
D’aquí a deu anys ja podrem anar dient adéu al gel.
Si us agraden els peixos ja podeu aprofitar, perquè també, d’aquí deu anys, s’extingiran. Els ossos Polars també desapareixeran. Si se’n va el gel se’n van ells.
No suporto els polítics, quan fan un "fallo" només es preocupen de donar les culpes als altres, per què ? Doncs pels diners, que si no...
No sé perquè existim, hem destruït el planeta.
Encara que fem un pas per descontaminar el món, en fem deu per destruir-lo.
Barcelona , si els polítics no fan res , passarà a ser una ciutat aquàtica.
Doncs ja ho sabeu gran desgràcia.


Roger F.


Comments:
Estic molt d’acord amb aquesta aportació, m’ha agradat molt, té molta raó amb què destruïm el planeta, i no entenc per què ningú s’ha parat a pensar-hi, però hi ha gent que sí que es preocupa per aquestes coses.


Berta
 
Com altres vegades, trobo que no ha dit res del què ha passat aquesta setmana. Podria haver dit alguna cosa sobre el tió o alguna cosa per l’estil. A mi m’agrada que pensi que fem mal a la natura, però ja ho va dir.
Crec que la imatge que ha posat, no té res a veure amb el que deia, a més, la imatge era d’una pel·lícula que fa poc que van estrenar, i tothom sap quina “peli” és , és una de pingüins, que, per cert, no n’ha parlat.
Alex
 
Jo crec que el Roger té molta raó sobre lo del gel i que els únics que ho podem arreglar som nosaltres, d’aquí uns quants anys. Sobre els politícs té moltisima raó , peró també podia haver escrit alguna cosa de la classe.

Gerard
 
Jo crec que el blog està molt bé, però això que es desfarà tot, encara ho podem aturar si parem de contaminar l’aire, perquè sinó, molts animals s’extingiran. M’agrada molt com el R. Fuste escriu els seus blogs

Olús
 
El blog del Roger.F m’agrada molt, però trobo que parla molt com un professional de la llengua, fa servir unes paraules que no són molt comuns per a la nostra edat, tot i que el que diu dels pingüins està molt bé i és molt interessan, perquè això també ens pot afectar a nosaltres.
JÚLIAV.G
 
Publicar un comentario



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?