30 noviembre 2006


Blog 8
La notícia ha entrat a les orelles causant una gran alarma.
D’aquí a deu anys ja podrem anar dient adéu al gel.
Si us agraden els peixos ja podeu aprofitar, perquè també, d’aquí deu anys, s’extingiran. Els ossos Polars també desapareixeran. Si se’n va el gel se’n van ells.
No suporto els polítics, quan fan un "fallo" només es preocupen de donar les culpes als altres, per què ? Doncs pels diners, que si no...
No sé perquè existim, hem destruït el planeta.
Encara que fem un pas per descontaminar el món, en fem deu per destruir-lo.
Barcelona , si els polítics no fan res , passarà a ser una ciutat aquàtica.
Doncs ja ho sabeu gran desgràcia.
Roger F.
Berta
Crec que la imatge que ha posat, no té res a veure amb el que deia, a més, la imatge era d’una pel·lícula que fa poc que van estrenar, i tothom sap quina “peli” és , és una de pingüins, que, per cert, no n’ha parlat.
Alex
Gerard
Olús
JÚLIAV.G
<< Home
