03 noviembre 2006

 

Blog 6

Aquesta setmana ha estat bé. Les trapelleries no han tornat a aparèixer i el Barça ha perdut, la naturalesa mor dia a dia, però ningú no fa res. A la "tele" no paren de fer anuncis electorals ( em sé el del Montilla i el del Mas de memòria ) pel dia 1 de Novembre.
A les carreteres mor gent que es pensa que corrent hi guanyaran alguna cosa. El "Polònia" (un programa de televisió) em continua fent "petar-me" de riure. Em fa pena pensar com acabarà la Terra, el nostra planeta natal que va començar amb tan poca cosa, sembla que hi ha poca gent que se n’adona. Aquí a la classe tot es tranquil·litat, Amb les entrevistes que fem a en Jack Sparrow ( en Jonny Deep) que fem a plàstica, i exàmens ... sembla que aquesta paraula se’m quedarà gravada al cervell. Doncs ja ho veieu dia a dia, dia a dia...

Comments:
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
 
No m’ha agradat gaire perquè parla molt poètic per exemple “La naturalesa mor dia a dia”.
Tampoc m’ha agradat perquè canvia massa, de cop, de tema.
Els temes que parla són interessants, això de la naturalesa és important però explica massa poc les coses.
Per cert, diu que el Polònia(el programa de TV) li continua fent petar de riure però no ens ho havia explicat.

Laia
 
Publicar un comentario



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?